Prezentare generală Nexus ERP

Solutia Nexus ERP oferă o variantă de digitalizare unitară a activităţilor firmei. Controlaţi atât sistemul financiar-contabil, distribuirea resurselor firmei, vânzările B2B și retail, cât și comenzile și vânzările online venite de pe site-urile firmei.

Ce oferă Nexus?


Sistem integrat

Nexus ERP interconectează nativ toate aplicaţiile Nexus pe care le folosiţi, dând o nouă valoare informaţiilor stocate şi fiind capabil să gestioneze fluxuri de lucru complexe.

Raportare configurabilă

Vă oferim atât un server de rapoarte pentru a livra automat oricând şi oriunde rapoartele dorite, cât şi un configurator complet şi complex de rapoarte.

Interfaţă configurabilă

Pentru fiecare utilizator sau grup de utilizatori în parte puteţi configura propria interfaţă de lucru: câmpuri, coloane, filtre, drepturi, restricţii, rapoarte, etc.

Robo Nexy

Robotul Nexy vine cu o colecţie impresionantă de taskuri automate inteligente şi, mai mult, vă oferă oportunitatea de a vă construi propriile automatizări.

Import date

Nexus ERP oferă multiple instrumente şi asistenţi atât pentru importul iniţial de date, cât şi pentru importul operativ periodic din diverse surse, formate, automatizat, etc.

Export date

Exportăm date în diverse formate, automat sau manual, prin interogări API, prin interogări SQL, prin interfaţa aplicaţiei sau prin protocoale configurabile EDI.

Puncte de lucru

Nexus ERP dispune de funcții avansate de gestionare a punctelor de lucru, inclusiv replicarea automată a datelor dintre servere. Poţi lucra cu un singur server centralizat sau cu cu o reţea de servere interconectate.

Flexibilitate în utilizare

Poţi trece oricănd aplicaţia din cloud pe un server propriu şi invers.
Adaugi în sistem licenţe noi pe măsură ce afacerea ta creşte sau în anumite condiţii poţi schimba tipurile de licenţe între ele.

Tehnologii moderne şi sigure

Pentru ca fiecare să îşi poată dezvolta afacerea fără griji - așa cum îşi dorește, oferim un mediu informatic modern, sigur, securizat şi nu în ultimul rând instrumente pentru backup-ul automat al bazelor de date.

Software contabilitate

Nexus ERP a plecat acum peste 20 de ani de la un simplu software de contabilitate (Pionier) şi a evoluat an de an în funcţie de cerinţele utilizatorilor săi şi a tehnologiilor tot mai performante.

Program de gestiune

Tipul modular în care este construit ERP-ul nostru ne-a permis realizarea mai multor ediţii (licenţe), de la ERP versiunea completă până la Retail Backoffice - un aşa numit program de gestiune.

Servicii contabilitate

Un alt mod de licenţiere a ERP-ului se numeşte chiar Servicii contabilitate. Este un mod gratuit şi inovativ de acces şi utilizare a aplicaţiei de către firmele de contabilitate direct pe baza de date a clienţilor lor.


Module și funcții

Nexus, prin diverse module, oferă acces la diferite funcționalități de uz general sau specific unor anumite activități. Modulele sunt împărțite în secțiuni în funcție de utilizare conform tabelului de mai jos.

ERP
Contabilitate financiara: Balanta de verificare, Articole contabile B.V., Colectez articole B.V., Note contabile manuale, Deschidere conturi B.V., Conturi in devize, Explicatii note contabile, Reevaluare solduri devize, Reevaluare solduri lei, Clienti incerti
Contabilitate de gestiune: Balanta de gestiune, Articole contabile B.G., Colectez articole B.G., Deschidere conturi B.G.
Conturi de ordine si evidenta: Balanta de ordine si evidenta, Articole contabile O.E., Colectez articole O.E., Deschidere conturi O.E.
Deconturi si declaratii fiscale: Declaratia 100 (cont unic), Declaratia 101, Formular impozit venit microintreprinderi, Decontul de T.V.A., Declaratia 390, Declaratia 392, Declaratia 394, Declaratia 710, Ordine de plata/Foi de varsamânt, Declaratie 700, Declaratia 301, Formulare fiscale, Declaratia 398, Declaratia 406 (SAF-T)
Financiar: Casa in lei, Banca in lei, Linii de credit, Justificari avansuri in lei, Efecte comerciale, Compensari, Propuneri de plata, Plati/Incasari planificate, Casa in devize, Banca in devize, Linii de credit in devize, Justificari avansuri in devize, Documente valorice, Cheltuieli in avans, Venituri in avans
Intrări: Facturi furnizori, Note de intrare receptie, Bonuri de predare a productiei, P.V. intrari in custodie
Aprovizionare: Oferte de la furnizori, Comenzi pentru furnizori, Contracte aprovizionare, Cerere aprovizionare, Referate aprovizionare
Iesiri: Facturi clienti, Avize de insotire marfa, Avize de insotire marfa la terti, Bon de consum materiale, Bon de consum obiecte de inventar, Bon consum echipamente, Proces verbal de declasare obiecte de inventar
Management vanzari: Preturi de vanzare, Promotii, Oferte clienti, Comenzi clienti, Contracte prestari servicii clienti, Contracte livrare, Prepay/Vouchere, Targete, Rapoarte vizita agenti, Proiecte, Selectii articole - Catalog
Retail: Bonuri fiscale, Vanzari retail, Gestionare cantare, Facturi la bonuri fiscale, Etichete electronice
Documente interne: Transfer intre gestiuni, Transfer intre conturi, P.V. diferente inventar, P.V. perisabilitati, P.V. protocol, P.V. de dezasamblare, P.V. de asamblare, P.V. modificare pret M.A., Inventar, Note de transfer carburanti, Management preturi de achizitie, Comenzi interne
Parc auto: Vehicule, Tipuri de mentenanta, Mentenanta
Stocuri: Marfuri cu ridicata, Materii prime, Materiale consumabile, Ob.inventar in magazie, Ob.inventar in folosinta, Ambalaje, Produse si semifabricate, Marfa cu amanuntul valoric, Marfa cu amanuntul cantitativ, Stocuri de la terti, Stocuri la terti, Centralizare stocuri
Imobilizari: NIR & Punere in functiune, Vanzari de imobilizari, Transfer de imobilizari, Proces verbal de casare imobilizari, Stoc de imobilizari, Inventar de imobilizari, P.V. diferente inventar imobilizari, Reevaluare imobilizari, Asamblare/Dezmembrare
Bilant

INTERCONECTARE SPV
Sistemele Nexus sun interconectate cu serviciile online ANAF. In acest sens s-au dezvoltat integrari pentru depunerea declaratiei SAF-T direct din modul specializat, comunicatia cu sistemele e-factura și e-transport atât pentru încărcarea documentelor cât și pentru descărcarea mesajelor primite pe aceste platforme. De asemenea Nexus a implementat e-tva și, prin modul dedicat, se paote descarca declarația precompletată și detaliile aferente.

DEVIZE LUCRARI
Pentru administrarea lucrărilor complexe licenta Nexus Devize Lucrari este soluția care permite gestionarea veniturilor și cheltuielilor pe bază de proiecte. Prin această licență se pot realiza analize pentru lucrări complexe care implică cheltuieli cu consumuri de materiale, manopere și diferite cheltuieli cu salariații. Prin operarea veniturilor și cheltuielilor prin devize se pot menține sub control veniturile și cheltuielile pentru fiecare proiect. Module specifice:
Productie: Catalog retete, Catalog operatii, Antecalcul productie, Postcalcul productie
Devize lucrari: Devize lucrari, Cereri consum devize
Constructii: Devize oferta, Devize lucrari, Situatie lucrari

PARC AUTO
Licență specializata pentru gestionarea parcului auto de vehicule și utilaje, prin această licență se pot înregistra și administra fișele de parcurs și cele de utilaje, se pot administra taxele și cheltuielile pe fiecare vehicol. De asemenea se pot înregistra alerte pentru taxe și avize care expira la nivel de vehicol și consultarea de rapoarte specializate gestionate administrării parcului auto. Modulele specifice sunt enumerate mai jos:
Parc auto: Vehicule, Foi de parcurs, Foi de utilaje, Tipuri de mentenanta, Mentenanta
Productie: Utilaje productie
Service auto: Modele de masini

ANALIST
Pentru analiza proceselor societății la nivel de centre de profit (cost) Nexus Analist este licența ce permite acces la module specializate de analiză. Prin această licență puteți crea și urmări rapoarte personalizate propriilor procese prin agregarea datelor din diferite module și popularea informațiilor în tabele pivotate care ulterior reprezintă setul de date pentru rapoarte. Modulele specifice cuprinse in această licență sunt enumerate mai jos.
Analiza economica: Analiza financiara, Diagnostic financiar, Bugete plati si incasari, Cash flow
Analiza resurse: Analiza centre de profit, Bugete venituri si cheltuieli
Analiza avansata firma: Analiza clienti, Analiza furnizori, Analiza consum, Analiza stocuri, Analiza salariati, Analiza centre profit
Expert: Planificare bugete venituri si cheltuieli

SEMI-AUTOMATIZARI PROCESE
Prin activitați programate realizate de unealta RoboNexy (un robot digita integrat în soluțiile Nexus) se pot automatiza complet sau parțial o parte din procese făcând astfel economie de timp prin reducerea timpilor de procesare primară a documentelor și, totodată, reducând riscul de eroare umană. Prin aceste automatizări se pot importa extrase bancare prin integrări cu API-urile băncilor, exporta propuneri plati, importarea mesajelor e-factura și încărcarea automată a facturilor emise, încărcarea automată a solicitărilor e-transport și de obținere a codurilor UIT, importarea facturilor de la furnizori direct din SPV.

ACTIVITATI PROGRAMATE
Tot prin activități automate se pot crea fluxuri simple sau complexe de aprobari de validari/devalidari de documente prin e-mail sau telefon (sms). Tot ce este necesar este ca API-ul Nexus sa fie activat și dispozitivul care este notificat sa fie conectat la internet. Se poate opta pentru diferite canale de notificare: email, SMS, Whatsapp sau mesageria interna Nexus.

EXTENSTII PRIN APLICATII MOBILE
Soluțiile Nexus sunt, în general, destinate aplicațiilor pentru PC însă există o serie de aplicații mobile destinate să extindă funcționalitățile Nexus pe dispozitive mobile astfel încât operarea primară de documente să se realizeze mai aproape de spațiul fizic unde se desfășoară activitatea. Prin aceste aplicații mobile se pot opera comenzi, facturi, transferuri, inventare și incasări direct din teren. Documentele astfel întocmite se salvează în timp real în baza de date și produc efecte vizibile pentru personalul de backoffice și contabilitate.

INTERCONECTARE PRIN API CU SITEURI SI APLICATII TERTE
Nexus oferă un sistem API complex care oferă posibilitatea de a citi și de a scrie în majoritatea modulelor. Prin implementarea API-ului Nexus se pot, astfel, face integrări cu multiple sisteme terțe, de la mașini și echipamente tehnologice la site-uri și platforme online.

POSIBILITATE ORGANIZARE ACTIVITATI PE CENTRE DE PROFIT SI URMARIRE COMENZI PE PROIECTE

PRODUCTIE DE SERIE pentru statie asfalt, statie betoane, statie de sortare, etc.
Pentru activitățile care realizează frecvent operațiuni de producție în serie pe bază de rețete Nexus Producție este soluția care încorporează aceste funcții împreună cu alte funcții specifice activităților de productie. Module specifice:
Productie: Catalog retete, Lansare productie, Catalog operatii, Antecalcul productie, Postcalcul productie, Comenzi productie
Stocuri: Materii prime, Materiale consumabile, Produse si semifabricate, Centralizare stocuri

NEXUS CRM
Pentru prospectarea pieței și pentru gestionarea realației cu clienții, Nexus CRM oferă acces la module specifice activității agenților de vânzări și a managerilor de vânzări. Prin module specifice se poate gestiona relația cu clienții în perioade de implementare, garanție sau post-granție.
Management vanzari: Oferte clienti
Vanzari: Oportunitati, Clienti potentiali, Clienti, Persoane de contact, Tablou de bord, Marketing
Service: Interventii Service RMA, Programari service, Service / RMA

LOGISTICĂ Și TRANSPORT

Nexus oferă module specializate pentru gestionarea activităților de logistică și transport prin licența Nexus Logistică. Prin intermediul licențelor specifice se pot organiza și gestiona activitățile de livrare pe rute cu mijloace proprii sau prin curieri.
Functionale: Rute
Logistica: Planificare livrari, Livrari curieri - AWB, Fise incarcare transport

INVENTARIEREA STOCURILOR

Modulul de inventariere a stocurilor este cuprinsă în licența Nexus ERP și este modul în care se pot controla și corecta stocurile în Nexus. Modulul este unul ajutător prin care, în urma realizării procesului de inventariere, se generează în mod automat procesele verbale de plus sau minus la inventar necesare sincronizării stocului scriptic cu rezultatul faptic din teren. Operațiile efective de inventariere se pot realiza și din teren folosind aplicația mobila Inventar Online, rezultatele fiind vizibile în timp real în baza de date.

RESURSE UMANE

Licența Nexus Resurse Umane informatizează ansamblul activităților orientate către asigurarea, dezvoltarea și menținerea resurselor umane în cadrul organizației. Prin module specifice această licență cuprinde funcții pentru a realiza organigrama posturilor, fișe de post, evaluări, gestionarea datelor personale și planificarea concediilor.
Salarizare: Formatii de lucru, Locuri de munca, Salariati, Contracte de munca, Jurnal Reges
Resurse umane: Posturi, Fise de post, Criterii de performanta, Organigrama posturilor, Evaluare salariati, Date de personal, CV - uri, Planificare concedii
Cursuri si teste: Nomenclator cursuri, Nomenclator teste, Program cursuri

NEXUS SALARII

Licența Nexus Salarii vă oferă toate instrumentele necesare pentru calculul şi raportarea salariilor. Generează automat declaraţiile, raportările periodice aferente salariilor şi contabilizarea integrată, conform reglementărilor legislaţiei româneşti de organizare şi conducere a contabilităţii financiare a agenţilor economici. Caracteristici cheie: Revisal inclus, multisocietate, actualizare la cadrul legislativ actual, declaraţii şi raportări, calcul configurabil, integrare nativă cu aplicații online de pontaj (Nexus Pontaj Online, Nexus Condica Prezență, HR Self Service), posibilitate de operare pe bază de șabloane.
Salarizare: Formatii de lucru, Locuri de munca, Salariati, Contracte de munca, Salarii, Jurnal Reges, Tichete de masa, Zilieri, Metode de calcul, Case de asigurari de sanatate, Nomenclator sporuri, Nomenclator retineri salariale, Nomenclator concedii medicale, Venituri bacsis, Nomenclator meserii
Deconturi si declaratii fiscale: Declaratia 112, Declaratia 205

HR Self Service Online

Documente personale, Rapaorte salariat, Cereri, Actualizare date personale, Condica prezenta, Aprobari cereri.